Verzend de digitaal ondertekende documenten via een kanaal naar keuze.
E-mail.
Stuur bestemmelingen van een document een mail met een hyperlink naar het afgeleverde document. Voeg al dan niet een nota toe. Beveilig het document met een wachtwoord of bepaal wie het document kan ophalen via zijn eID.
Post.
eSignFlow biedt u de mogelijkheid om digitaal ondertekende documenten met de post te versturen. Zo slaat u twee vliegen in één klap: uw organisatie geniet van de voordelen van digitaal werken en kan tezelfdertijd mensen die niet zo digital minded zijn toch op papier bedienen. En dankzij de unieke verificatiecode blijven digitale documenten ook na afdruk rechtsgeldig.
eBox.
Kies voor de link met de federale eBox en win tijd én geld. eSignFlow verstuurt automatisch uw overheidsdocumenten naar de eBox van de burger. Het maakt de digitale communicatie eenvoudig, gebruiksvriendelijk en performant. Wist u trouwens dat overheidsdocumenten die u met eSignFlow naar een eBox verzendt bij wet "aangetekend" verzonden zijn?
Externe postverzender.
Dankzij eSignFlow stromen uw documenten makkelijk en snel door tot bij uw externe postverzender. Met enkele klikken kunt grote aantallen documenten opladen, ondertekenen en digitaal verzenden naar uw partner die voor afdruk en postverzending zorgt.